20 huhtikuuta, 2011

Ompeluhaaste


Mekkotehtaalta välitettiin mulle ompeluhaaste. Siinä pyydetään esittelemään jokin tärkeä tai mieluinen käsityötarvike. Kun mietin että mitä tähän laittaisin, niin tajusin ettei mulla mitään kovin kummallisia vempeleitä olekaan.. Eli mun on pakko olla niin tylsä, että esittelen mun sakset. :D

Ilman kunnon saksia olisi mun työskentely tosi hankalaa ja niitähän tarvii koko ajan ja paljon. Harkkosaksia en suhteessa niin hirveesti käytä, mutta kangassakset ja lankaleikkurit on ihan must. Myös Marimekon pieni peltinen nuppineularasia on mulle rakas, ja osoittautunut tässä elämäntilanteessa tosi käteväksi. Pienen pojan ei oo niin helppo saada neuloja käsiinsä siitä, kuin avoimesta nuppistyynystä ja lisäksi se on mukavan kompakti pieni pakkaus.


Tämä olisi tarkoitus laittaa eteenpäin, joten sen kummemmin tutkimatta ketkä kaikki tämän ovat jo saaneet, voi haasteen tästä halutessaan napata blogiinsa:

1 kommentti:

  1. Juuri samanlaiset kangassakset minulla kuin nuo vasemmanpuoleiset. :) Soma rasia!! <3

    VastaaPoista