18 kesäkuuta, 2011

Kirjailua

Lupasin vanhalle lapsuudenystävälle kirjailla kastemekkoon kaikkien siinä kastettujen lapsosten nimet ja syntymäajat. Pienin poika saa nimensä vasta huomenna, mutta tuskinpa täällä ketään heidän tuttuja käy, joten uskaltaudun laittamaan kuvan jo tänään tänne. :)


An old childhood friend of mine asked me to embroider the names and birth dates of the babies who have been baptised in this dress. The newest little boy gets his name tomorrow, but i´m pretty sure that none of their friends or family visit here so i dare to post this today. :)

4 kommenttia:

  1. Vallan ihastuttava. Olen tuollaisista kirjailuista kuullut, muttei meidän suvussa ole niitä tehty.

    VastaaPoista
  2. Kaunis, ohutta kangasta vielä, olet tehnyt hienoa työtä =)

    VastaaPoista
  3. Mä mietin, että pitäiskö aloittaa meidän suvussa tuo kirjailutraditio! Kaksi lasta on käyttänyt samaa mekkoa ja lisää on luvassa.

    VastaaPoista
  4. Auli: kirjailuista tuli kyllä aika söpöt. Mullakin on mielikuva että oon tällaisista kuullut, mutta en oo aiemmin itsekään törmännyt.

    Pirjo: Kiitos! :)

    Hanna: Kannattaa aloittaa ehdottomasti! Mua ihan harmittaa kun mun oma kastemekko virui äitin kellarissa silloin kun sain tytön, eikä siitä ollut tietoakaan. Poika sitten kastettiin siinä, mutta tuntuisi hassulta kirjailla siihen mun ja pojan nimi, mutta jättää tyttö pois, tai sitten epärehdiltä lisätä tyttökin sinne, kun sitä ei oikeasti hänen kastetilaisuudessa käytetty. Hitsi. :(

    VastaaPoista