15 heinäkuuta, 2011

Sitä sun tätä

Tänään ompelin mun rumaan harmaaseen silityslautaan uuden suojuksen. Superhelppo homma enkä jaksanut olla tän suhteen turhan tarkka, kun siivouskomerossahan tämä suurimmaksi osaksi majailee. Jos joku muukin tästä innostuu niin täällä ohje tarvittaessa.



Today i made a new cover to my ugly ass grey ironing board. I got the inspiration from here.

*********************************************************************************

Kiitos Liivian, on mulle tiputellut muutamia tossutilauksia joita olen tilausjärjestyksessä alkanut valmistamaan.


Thanks to Liivia i have had some new slipper orders.

**********************************************************************************

Tein ensimmäisen tiskirättini bambulangasta ja ensimmäisen virkkaukseni siihen reunaan. Nyt syyhyttää jo alkaa harjoittelemaan niitä isoäidin neliöitä. En tiedä teenkö rättejä enempää vaikka tarkoitus kyllä oli. Käytännöllisyys mietityttää.



I made my first dishcloth from bamboo yarn and tried crocheting for the first time (the edges). Now i feel like crocheting some more. My plan was to make more of this dishcloths but i´m not sure anymore. The practicality wonders me.

**********************************************************************************

Uusia pussukoita on tulossa kauppaani. Toiset saa olalle roikkumaan ja toisissa voi säilyttää tavaroita.


Some new pouches and small shoulder bags are coming to my store soon.

*********************************************************************************

Sitten mun aarteisiin. Sain taas täydennystä kangasvarastoihin. Näitä ihania paketteja on tiputellut tällä viikolla postiluukusta. ♡ En vois olla onnellisempi. :)




During this week little packages of sweet treasures have dropped in my mailbox.  ♡ Couldn´t be more happy. :)

**********************************************************************************

Islan piirustustaidot kehittyy kohisten ja saan (myös ystävät ja naapurit saa) päivittäin ihania kortteja ja pakettikyhäilyjä, toinen toistaan hienompia. :)


Isla´s drawing skills improve day by day and i (+ friends and neighbors) get these cute little cards and packages every day. :)

4 kommenttia:

  1. Ihania kaikki jutut ja silityslaudansuojusohje (huh mikä sana)tuli juurikin tarpeeseen.

    Ymmärrän hyvin kangasinnostuksesi, saan itsekin ylimääräisiä sydämentykytyksiä uusista kankaistani. Mulla on samaista lettityttö-kangasta roosana, mutta en ole vielä keksinyt sille käyttöä.

    Saako kysyä mistä tilailet ihania kankaitasi? Edellisen postauksen pussukka on aivan ihana sekä kangas että muutenkin:)

    VastaaPoista
  2. Tulipa ihana tuosta suojuksesta! Ja tossut ovat hauskoja:D

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kankaita!
    Mulla on ollut jo ikuisuus aikomuksena päällystää silityslauta. Se kun seisoo keittiössä näkyvillä lähes koko ajan, niin olisihan se aika hyvä jos se sopisi "sisustukseen". Ehkäpä minäkin saan sen joskus tehtyä...

    VastaaPoista
  4. Sunna: Kiva jos tuli ohje tarpeeseen. Heather Rossin kankaat on NIIN ihania. Mäkin oon säilönyt tota lettityttökangasta vaikka kuin kauan ja nytkin piti sitä vielä vähän jättää talteen, jos vaikka keksin ommella siitä vielä jotain kivaa. Mä tilaan melkein kaikki kankaat Etsystä. Joskus huudan myös huuto.netistä tai käyn jopa Eurokankaassa. :)

    mustakissa: Kiitos, kiva että tykkäät. :)

    aeno: Mä oon kanssa pyöritellyt tota ajatusta (niinkuin yleensä melkein kaikkia) jo tovin ja nyt oon tyytyväinen kun kävin vihdoin toimeen. Se on kyllä niin helppo ja nopee proggis, että suosittelen vaan kääntämään sen laudan nyt nurin. :D

    VastaaPoista